🛠Друзі, звертаємо увагу, що, згідно законодавства, відповідальним за якісне обслуговування і справний стан Вузлу розподільного обліку є Власник квартири.

Опубликовано: 12.03.2024
🛠Друзі, звертаємо увагу, що, згідно законодавства, відповідальним за якісне обслуговування і справний стан Вузлу розподільного обліку є Власник квартири.

Вузол розподільного обліку включає в себе кран; фільтр грубої очистки; лічильник, що фіксується штуцерами з накидною гайкою «американка». 

❗️Власникам необхідно уважно стежити та регулярно перевіряти стан зʼєднань лічильника. Внаслідок вібрації від циркуляції води, штуцери з часом можуть поступово розкручуватись, що призводить до протікання води. Щоб не допустити затоплення, необхідно періодично підтягувати різьбові з'єднання свого лічильника. 

Тому звертаємось із проханням: 
✅щоразу, коли перевіряєте показники – перевірте також, чи не мокра труба над/під своїм лічильником (можна перевірити й сусідські). 

✅Якщо є підтікання, власнику необхідно підкрутити кріплення.
Якщо є сумніви щодо якості кріплення – можна також подати заявку до керуючої компанії – наші спеціалісти нададуть консультацію

Новости

❇️Друзі, минулого місяця ми розпочали новий формат публікацій «за лаштунками», в яких звітуємо про роботу нашої команди.
❇️Друзі, минулого місяця ми розпочали новий формат публікацій «за лаштунками», в яких звітуємо про роботу нашої команди.

Переважна кількість завдань керуючої компанії проходить не помітно для мешканців (принаймні ми цього прагнемо), і такими публікаціями ми хочемо познайомити вас зі своєю роботою.

🍁Основні роботи, виконані у жовтні:
1.  Щодня по буднях проводиться прибирання будинків згідно із графіком (в холі будинків розміщено графіки прибирань)
2.  Щодня по буднях проводиться прибирання території
3.  4 рази на тиждень здійснюється вивіз побутового сміття (у міру накопичення)
4.  Щотижня у жовтні проводилась стрижка газонів
5.  Роботи з обслуговування мереж та поточного ремонту:
-  усунення засмічення каналізації;
-  комплекс робіт в системі поливу (чистка фільтра системи поливу, підтяжка зʼєднання магістралі поливу, налаштування системи);
-  облаштування заїзду на пішоходну доріжку;
-  відновлення тактильної плитки;
-  усунення аварії з прориву каналізації;
-  ремонт решітки пожежної вентиляції в МЗК;
-  ремонт ручки вхідних дверей, буд 2;
-  заміна світальників в будинках;
-  ремонт дверей МЗК, буд 4;
-  коригування вхідних дверей -1 поверху, буд.3;
-  поетапно проводиться поповерховий клінінг в будинках після будівельних робіт хімічними засобами.
А також багато дрібних завдань, які ми не встигли зафіксувати.

Загрузите наше приложение