ℹ️Пропуск_в_ЖК

Опубликовано: 26.03.2024

рузі, наш комплекс поступово переходить до звичного режиму функціонування, вже заселяються постійні мешканці, тому ми впроваджуємо стандартні правила відвідування будинків:

1️⃣ Вхід до будинків комплексу для відвідувачів (гості, курʼєри, сервіс) можливий виключно за заявкою від мешканця. 

- Пропуск створюється в онлайн-кабінеті мешканця.
- Всі заявки на пропуск в ЖК активні протягом доби.

2️⃣ Якщо в мешканця встановлений додаток домофонії Akuvox, він може самостійно контролювати доступ своїх відвідувачів. Заявку на охорону в такому разі подавати не обов’язково.

3️⃣ Для ремонтних бригад діє тимчасова система пропусків.
- Власник самостійно створює Пропуск в ЖК, 
в Коментарях до заявки вказує: 
✔️ ПІБ кожного будівельника 
(консьєрж перевірятиме по прізвищу); 
✔️ термін дії пропуску - строк виконання ремонту 
(наприклад, до червня 2024 року).

Впевнені, такий підхід допоможе забезпечити комфортне та безпечне середовище для всіх наших мешканців. Дякуємо за співпрацю!

_

Інструкція для авторизації на сайті та в додатку Comfort Town: https://www.dibrova-park.com.ua/questions-2

Технічна підтримка онлайн-сервісу Comfort Town:  support@comfort-town.com.ua

Новости

❇️Друзі, минулого місяця ми розпочали новий формат публікацій «за лаштунками», в яких звітуємо про роботу нашої команди.
❇️Друзі, минулого місяця ми розпочали новий формат публікацій «за лаштунками», в яких звітуємо про роботу нашої команди.

Переважна кількість завдань керуючої компанії проходить не помітно для мешканців (принаймні ми цього прагнемо), і такими публікаціями ми хочемо познайомити вас зі своєю роботою.

🍁Основні роботи, виконані у жовтні:
1.  Щодня по буднях проводиться прибирання будинків згідно із графіком (в холі будинків розміщено графіки прибирань)
2.  Щодня по буднях проводиться прибирання території
3.  4 рази на тиждень здійснюється вивіз побутового сміття (у міру накопичення)
4.  Щотижня у жовтні проводилась стрижка газонів
5.  Роботи з обслуговування мереж та поточного ремонту:
-  усунення засмічення каналізації;
-  комплекс робіт в системі поливу (чистка фільтра системи поливу, підтяжка зʼєднання магістралі поливу, налаштування системи);
-  облаштування заїзду на пішоходну доріжку;
-  відновлення тактильної плитки;
-  усунення аварії з прориву каналізації;
-  ремонт решітки пожежної вентиляції в МЗК;
-  ремонт ручки вхідних дверей, буд 2;
-  заміна світальників в будинках;
-  ремонт дверей МЗК, буд 4;
-  коригування вхідних дверей -1 поверху, буд.3;
-  поетапно проводиться поповерховий клінінг в будинках після будівельних робіт хімічними засобами.
А також багато дрібних завдань, які ми не встигли зафіксувати.

Загрузите наше приложение