❇️Друзі, минулого місяця ми розпочали новий формат публікацій «за лаштунками», в яких звітуємо про роботу нашої команди.

Опубліковано: 08.11.2024
❇️Друзі, минулого місяця ми розпочали новий формат публікацій «за лаштунками», в яких звітуємо про роботу нашої команди.

Переважна кількість завдань керуючої компанії проходить не помітно для мешканців (принаймні ми цього прагнемо), і такими публікаціями ми хочемо познайомити вас зі своєю роботою.

🍁Основні роботи, виконані у жовтні:
1.  Щодня по буднях проводиться прибирання будинків згідно із графіком (в холі будинків розміщено графіки прибирань)
2.  Щодня по буднях проводиться прибирання території
3.  4 рази на тиждень здійснюється вивіз побутового сміття (у міру накопичення)
4.  Щотижня у жовтні проводилась стрижка газонів
5.  Роботи з обслуговування мереж та поточного ремонту:
-  усунення засмічення каналізації;
-  комплекс робіт в системі поливу (чистка фільтра системи поливу, підтяжка зʼєднання магістралі поливу, налаштування системи);
-  облаштування заїзду на пішоходну доріжку;
-  відновлення тактильної плитки;
-  усунення аварії з прориву каналізації;
-  ремонт решітки пожежної вентиляції в МЗК;
-  ремонт ручки вхідних дверей, буд 2;
-  заміна світальників в будинках;
-  ремонт дверей МЗК, буд 4;
-  коригування вхідних дверей -1 поверху, буд.3;
-  поетапно проводиться поповерховий клінінг в будинках після будівельних робіт хімічними засобами.
А також багато дрібних завдань, які ми не встигли зафіксувати.

❇️З детальною інформацією про послуги та обсяг робіт, що зобовʼязана надавати керуюча компанія, кожен мешканець може ознайомитись в договорі.

👷‍♀️Наша команда докладає зусиль, щоб всі наші мешканці були задоволені сервісом. Якщо у вас є зауваження щодо обслуговування, обовʼязково подавайте заявки до керуючої компанії🤝

Давайте разом створювати приємну атмосферу в нашому затишному  житловому комплексі «Dibrova Park»!💛💙

Новини

Щодня наша команда піклується про затишок в ЖК «Діброва Парк».🌸
Щодня наша команда піклується про затишок в ЖК «Діброва Парк».🌸

В своїй роботі ми керуємось принципом максимального комфорту для мешканців, тож переважна частина нашої роботи проходить «за лаштунками».

Водночас, ми усвідомлюємо, що мешканцям важливо розуміти, що входить в обслуговування керуючої компанії, тому відкриваємо нову рубрику і щомісяця будемо розповідати про наші роботи. 

Сподіваємось, такий формат буде цікавим та корисним для вас!👍

✅Основні роботи у вересні:
1. Щодня по буднях проводиться прибирання будинків згідно із графіком (в холі будинків розміщено графіки прибирань)
2. Щодня по буднях проводиться прибирання території
3. 4 рази на тиждень здійснюється вивіз побутового сміття (у міру накопичення)
4. Щодня проводиться стрижка газонів
5. Триває підготовка до опалювального сезону:
- перевірені магістралі системи опалення в теплопунктах на герметичність;
- перевірено та проведено поточний ремонт гідроакумуляторів та розширювальних баків в насосній та теплопункті.
6. Роботи з обслуговування мереж та поточного ремонту у вересні:
- перевірка форсунок та наладка системи поливу;
- заміна ламп освітлення (68 шт.);
- заміна світильників на поверхах;
- технічне обслуговування кранів кульових в системі водопостачання;
- проведення робіт з виявлення пошкоджень системи водо- та теплопостачання в квартирі;
- усунення засмічення каналізації;
- поетапно проводиться поповерховий клінінг в будинках після будівельних робіт спец.засобами.
- А також багато дрібних завдань, які ми не встигли зафіксувати🛠

Завантажте наш додаток