🛡Обовʼязки охорони ЖК Dibrova Park

Опубліковано: 01.02.2024

1. Основним завданням охорони ЖК Dibrova Park є участь в припинені, в рамках повноважень, протиправних дій осіб на вулиці і в громадських місцях житлового комплексу, направлених проти його мешканців та їх майна. 

2. Охорона працює цілодобово.
Патруль здійснює обхід комплексу по маршруту протягом доби, окрім періоду дії комендантської години та повітряної тривоги.
Під час комендантської години охорона перебуває на пункті спостереження.

3. Охорона має право вимагати від осіб, які проживають на території ЖК та відвідувачів дотримання встановлених правил, пропускного та внутрішньооб’єктового режиму ЖК.

4. У разі виявлення порушень порядку у громадських місцях та на вулиці (розпивання алкогольних напоїв, появу в стані алкогольного сп'яніння, суперечки осіб на території комплексу тощо) присікти правопорушення, у разі потреби викликати Нацполіцію.

5. До приїзду патруля Нацполіції охорона комплексу має право проводити заходи з затримання осіб, які підозрюються у вчиненні кримінального правопорушення, а також за обставин, що загрожують життю і здоров’ю людей, обмежувати рух транспорту і пішоходів на окремих ділянках вулиць.

6. Заходи фізичного впливу і спеціальні засоби можуть бути застосовані лише за таких обставин: 
- для захисту від нападу, що загрожує їхньому життю і здоров’ю та інших осіб, якщо іншими способами відвернути загрозу неможливо; 
- для відбиття групового або збройного нападу на патруль, якщо життю або здоров’ю патрульних загрожує небезпека.
Застосовувати заходи фізичного впливу та спеціальні засоби дозволяється тільки після попередження голосом і жестами про намір їх застосування.

7. Перебування охорони в житловій частині будинків (вище першого поверху) дозволяється тільки за викликом мешканця або у випадках зафіксованого правопорушення.
Потрапляння в квартири мешканців заборонено. В разі виникнення в квартирі ситуації, що потребує залучення органів правопорядку, мешканці самостійно викликають поліцію (102).

8. При виявленні псування зеленої зони, фасаду будівель, території тощо негайно повідомляти начальнику охорони, диспетчеру ЖК, при необхідності викликати поліцію.

9. З порушниками ПДР на території комплексу проводити бесіди про неприпустимість подібних дій в подальшому.

10. Перешкоджати потраплянню до будинків комплексу сторонніх осіб, що не мають права доступу: не є власниками, орендарями квартир чи їхніми гостями.
Кожен відвідувач повинен мати СКД-ключ або перепустку для доступу до будинків.
Мешканці для своїх гостей, кур’єрів створюють тимчасову онлайн-перепустку. 

11. Стежити за протипожежним станом об'єкта і територією житлового комплексу. В разі виявлення пожежі, викликати екстрені служби.
При під'їзді пожежного розрахунку скоординувати їх дії, а в разі необхідності надати постраждалим допомогу в рамках своїх повноважень. При виникненні загрози власному життю і здоров'ю співробітників охорони, оцінивши ситуацію, відійти на безпечну відстань, не послаблюючи спостереження за територією, що охороняється.

12. В спілкуванні з мешканцями ЖК «Dibrova Park» проявляти належний рівень культури, ввічливість, бути завжди готовим надати допомогу при зверненні громадян.

13. Усі надзвичайні події записуються в журнал начальника охорони.

14. В разі надходження заявки про порушення внутрішнього режиму комплексу на пост охорони від жителів комплексу, охоронець зобов'язаний записати контакти телефонуючого в журнал, передати інформацію патрулю, начальнику охорони. Патруль має оперативно прибути на місце. 

15. В разі скоєння правопорушення на території комплексу охорона має право запитувати у мешканців інформацію, яка може допомогти знайти порушників

Новини

❇️Друзі, минулого місяця ми розпочали новий формат публікацій «за лаштунками», в яких звітуємо про роботу нашої команди.
❇️Друзі, минулого місяця ми розпочали новий формат публікацій «за лаштунками», в яких звітуємо про роботу нашої команди.

Переважна кількість завдань керуючої компанії проходить не помітно для мешканців (принаймні ми цього прагнемо), і такими публікаціями ми хочемо познайомити вас зі своєю роботою.

🍁Основні роботи, виконані у жовтні:
1.  Щодня по буднях проводиться прибирання будинків згідно із графіком (в холі будинків розміщено графіки прибирань)
2.  Щодня по буднях проводиться прибирання території
3.  4 рази на тиждень здійснюється вивіз побутового сміття (у міру накопичення)
4.  Щотижня у жовтні проводилась стрижка газонів
5.  Роботи з обслуговування мереж та поточного ремонту:
-  усунення засмічення каналізації;
-  комплекс робіт в системі поливу (чистка фільтра системи поливу, підтяжка зʼєднання магістралі поливу, налаштування системи);
-  облаштування заїзду на пішоходну доріжку;
-  відновлення тактильної плитки;
-  усунення аварії з прориву каналізації;
-  ремонт решітки пожежної вентиляції в МЗК;
-  ремонт ручки вхідних дверей, буд 2;
-  заміна світальників в будинках;
-  ремонт дверей МЗК, буд 4;
-  коригування вхідних дверей -1 поверху, буд.3;
-  поетапно проводиться поповерховий клінінг в будинках після будівельних робіт хімічними засобами.
А також багато дрібних завдань, які ми не встигли зафіксувати.

Завантажте наш додаток